Khamis, 5 Julai 2018

Baraan raya kampung Peket 60 - 2018

Salam semua, 

Tidak terlambat saya ingin mengucapkan selamat hari raya maaf zahir batin pada semua yang mengenali diri ini. Saya kongsikan video yang dihasilkan dan diedit oleh sepupu saya fadzulullah. Video dengan tajuk baraan raya Peket 60 tahun 2018 dengan suasana kemeriahan dan sambutan hari raya di kampung halaman, budaya kunjung mengunjung seluruh penduduk kampung kali ini berjalan dengan lancar. Terima kasih diucapkan.

Saksikan video baraan peket 60 - 2018 >


Video baraan raya ni yang keempat dihasilkan sejak 2015 dan ini video baraan yang terbaru bagi tahun 2018, Saya je yang tak dapat nak join.

Thank sudi baca entri saya yang keempat belas.

Label:

8 Ulasan:

Di 5 Julai 2018 pada 10:42 PTG, Blogger Julia Johari berkata...

Meriah! Pandai edit video baraan

 
Di 6 Julai 2018 pada 12:05 PG, Blogger Ahmad Munir berkata...

Sepupu yang edit video baraan ni, saya share je

 
Di 7 Julai 2018 pada 1:11 PG, Blogger #JMBELOG berkata...

salam syawal

 
Di 7 Julai 2018 pada 1:19 PG, Blogger Ahmad Munir berkata...

Sama sama

 
Di 8 Julai 2018 pada 2:35 PG, Blogger Nurul Shahira berkata...

Siap kira blogpost yang ke berapa, hehe.
Selamat hari raya, yg berbaki lebih kurang seminggu lagi =)

 
Di 8 Julai 2018 pada 2:44 PG, Blogger Ahmad Munir berkata...

Salam syawal juga

 
Di 8 Julai 2018 pada 10:06 PG, Blogger Rini Ismail berkata...

Meriahnya suasana raya kat sana. Btw, harap belum terlewat untuk ucap Selamat Hari Raya AidilFitri :)

 
Di 8 Julai 2018 pada 5:07 PTG, Blogger Ahmad Munir berkata...

Selamat hari raya juga.. Salam aidilfitri

 

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama