Sabtu, 7 Julai 2018

Selamat pagi hujung minggu syawal

Salam semua,

Sarapan dulu sebelum update blog >

nasi goreng isteri saya masak

Selamat pagi semua, dah sarapan ke belum.. Saya sarapan pagi ni nasi goreng bersama ikan, isteri yang masak dan bekalkan..sedap sangat, Sayang isteri saya, hari ni dah hujung minggu bulan syawal.. Dikesempatan ini ingin memohon maaf pada semua yang mengenali diri ini, dan juga yang tidak dikenali termasuk para blogger semua.

Dah sarapan pakagging kerepek >

Pakagging kerepek untuk hari ni

Hari ni saya pakagging kerepek untuk hari ahad.. Tak banyak pun. Yang saya baru pakagging seperti keropok kon perisa bbq, kerepek keledek unggu, kerepek ubi masin ori, kerepek sukun, kerepek pisang abu.. Cukuplah untuk jualan hujung minggu. Sedap sedap semua kerepek ni,  saya dah rasa. Itu je mod saya menulis hari ni, entahlah idea menulis kena sorok dimana?

Thank sudi baca entri saya yang ke dua puluh dua

Label:

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama