Salam semua,

Pagi pagi lagi dah tengok pokok durian, untung nasib ada buah durian yang gugur hari ni, buah kat atas pokok lebat lebat belaka..  Kebiasaan pagi macam ni mesti ada buah yang gugur.. Tapi takde la pulak, mesti ada yang lebih dulu dari kita ni. Takpe la dah takde rezeki nak buat macam mana. Pokok durian pula tepi jalan raya je, memang nasib yang lalu kalau nampak ambik.. Haishh.

Bawah Pokok Durian >

Permandangan Tepi Jalan >

Thank sudi baca entri yang tiga puluh tiga