Menu
iklan banner

Rabu, 11 Julai 2018

Pagi hari cari buah durian

Salam semua,

Pagi pagi lagi dah tengok pokok durian, untung nasib ada buah durian yang gugur hari ni, buah kat atas pokok lebat lebat belaka..  Kebiasaan pagi macam ni mesti ada buah yang gugur.. Tapi takde la pulak, mesti ada yang lebih dulu dari kita ni. Takpe la dah takde rezeki nak buat macam mana. Pokok durian pula tepi jalan raya je, memang nasib yang lalu kalau nampak ambik.. Haishh.

Bawah Pokok Durian >

Permandangan Tepi Jalan >

Thank sudi baca entri yang tiga puluh tiga

Share This

Previous Post
Next Post
Ahmad Munir

Written by

Related Posts

2 ulasan:

  1. kalau orang jumpa rezeki dia la walaupun kurang elok kerana mengambik barang orang lain tanpa kebenaran

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dah rezeki orang.. Nak buat macam mana kan

      Padam

Terima kasih komen, mudah untuk saya bekunjung balas, Insyaalah