Selasa, 10 Julai 2018

Makan tengahari saya hari ni

Salam semua,

Layan dulu makan nasi >

++ Nasi berlaukkan kari ayam dan bendi

Macam ni la makan tengahari saya kalau jaga gerai, makanan bungkus, nasi lauk kari ayam dengan sayur bendi, ditambah dengan sambal belacan.. tapi tukar tukar la bukan lauk yang sama.. Alhamdulillah syukur nikmat.. sedap sangat sampai lupa asal usul saya haha.. Dikirim lagi siap air teh o ais.. aishh berenti layan blog sekejap.. Tadi tengok blog diarimy ni.. Edit apa yang patut.. Nak bagi lebih clean dan kalau boleh seringkas yang mungkin. Lagi boleh nak ringan dan juga senang loading.. Fast loading kata orang putih.. Berat target  blog hanya 1.1kb je.. Widget yang berat nak buang.. Kalau boleh simple clean. Saya suka template blog ni.. Menarik.. Tapi belum tahap template amp. 

Template blog ni sangat sesuai dengan blog pribadi.. rasa dah taknak tukar dah template lain.. Yang ini je sesuai dengan jiwa hati nurani saya.

Thank sudi baca entri yang dua puluh lapan ( 28 )

Label:

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama